איך לפתוח עמוד אינסטגרם מצליח ? 5 טיפים

מדריך איך לפתוח עמוד אינסטגרם מצליח – בתקופות של חוסר ודאות, עסקים רבים צריכים להיות יצירתיים כדי לשמור על העניינים. המשמעות היא העברת חזיתות חנויות פיזיות לשוק דיגיטלי והזזת אירועים וסדנאות אישיות באינטרנט באמצעות שירותי הזרמת וידאו. ולמי שעשויים למצוא את עצמם מחוסרי עבודה לחלוטין, כעת יכול להוות הזדמנות ייחודית להוציא סוף סוף את ההמולה הצדדית הזו מהקרקע.

לא משנה באיזה מצב אתה נמצא, בניית פרופיל עסקי באינסטגרם היא כלי רב עוצמה להבטחת הצלחה עסקית לטווח ארוך. האם ידעת שיש כבר למעלה ממיליארד חשבונות אינסטגרם פעילים ברחבי העולם (כ-90% מהם עוקבים אחר עסק באינסטגרם)? בנוסף, עם 200 מיליון משתמשי אינסטגרם המבקרים בפרופיל עסקי אחד לפחות בכל יום , למותגים יש הזדמנות למנף אסטרטגית את אינסטגרם כדי להתחבר ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם.

אז למה חשוב למותגים להשתמש בפרופילים של אינסטגרם עסקי מלכתחילה? בואו נסתכל על כמה מהיתרונות של המעבר מחשבון אינסטגרם אישי למקצועי:

– גישה לנתונים חשובים : רוצה לראות איזה תוכן מהדהד עם הקהל שלך? סקרן לראות באילו שעות העוקבים שלך נמצאים באינטרנט ובאילו מדינות הם מבוססים? פרופיל אינסטגרם עסקי מאפשר לך לראות תובנות לגבי העוקבים שלך וביצועי התוכן שלך.

– הזדמנויות גדולות יותר להניע תנועה לאתר: האם ידעת שרק חשבונות אינסטגרם עסקיים מאומתים עם 10,000 עוקבים או יותר יכולים לגשת לתכונת 'החלק למעלה' בסטוריז של אינסטגרם?

– מינוף פרסום באינסטגרם : לעסקים המעוניינים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות מדיה חברתית, שימוש בפרופיל אינסטגרם עסקי יאפשר לך להפעיל מסעות פרסום ברחבי הפלטפורמה.

לא בטוחים מאיפה להתחיל כשמדובר בלפתוח עמוד אינסטגרם מצליח ופעיל אינסטגרם עסקי? אל דאגה, מדריך מומחה זה יאפשר לך להשתלט על פלטפורמת המדיה החברתית הזו תוך זמן קצר!

במאמר הזה תלמדו הכל על איך לפתוח עמוד אינסטגרם מצליח:

-כיצד לייעל את פרופיל האינסטגרם העסקי שלך כדי למקסם טווח הגעה ומעורבות

-מדוע יצירת אסטרטגיית מדיה חברתית תגביר את הצלחת העסקים שלך באינסטגרם

-איזו תכונות פלטפורמה מרכזיות מותגים יכולים לנצל באינסטגרם (ומדוע)

-איך בניית קשרים עם משפיענים יכולה להגביר את טווח ההגעה שלך באינסטגרם

-כיצד לקדם ביעילות את פרופיל האינסטגרם שלך על פני פלטפורמות השיווק הקיימות שלך + כל כך הרבה יותר!

מוכן להתחיל ולבנות נוכחות עסקית מוצלחת באינסטגרם? בואו לצלול פנימה!

  • צור פרופיל אינסטגרם עסקי

הטיפ הראשון הזה אולי נשמע פשוט, אבל זה חיוני כדי להגביר את יכולת הגילוי של העסקים שלך באינסטגרם. לאחר שיצרת חשבון אינסטגרם, ודא שאתה משתמש בפרופיל עסקי על ידי בדיקת הגדרות החשבון שלך. פשוט היכנס לחשבון האינסטגרם שלך דרך האפליקציה לנייד, הקש על שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל שלך ולחץ על 'הגדרות'. בחר 'חשבון' ולאחר מכן בחר 'עבור לחשבון מקצועי' כדי להפוך את הפרופיל האישי שלך לחשבון אינסטגרם עסקי.

אבל האפשרויות לא עוצרות שם! אינסטגרם הוציאה לאחרונה תכונה חדשה המאפשרת למותגים לבחור אם הם יוצר (כגון משפיע, יוצר תוכן או אישיות ציבורית) או עסק (כגון מותג, ספק שירות או ארגון). קח את הזמן לשקול ולבחור איזו אפשרות הכי רלוונטית לעסק שלך.

  • בצע אופטימיזציה של פרופיל האינסטגרם העסקי שלך

כעת הגדרת את חשבונך, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה של המידע בפרופיל האינסטגרם העסקי שלך כדי להבטיח שתפיק את המרב מהפלטפורמה.

להלן רשימת בדיקה שימושית כדי להתחיל:

-העלה תמונת פרופיל מושכת את העין : נסה להשתמש בלוגו של העסק שלך או בגרפיקה בולטת שמייצגת את המותג שלך.

-הוסף מילות מפתח לשם החשבון שלך : מכיוון שהטיפול באינסטגרם שלך כבר כולל את שם העסק שלך, שפר את יכולת הגילוי של החשבונות שלך על ידי הוספת מילות מפתח לשם החשבון שלך. ניתן לעשות זאת על ידי הקשה על כפתור 'ערוך פרופיל' בפרופיל שלך.

טיפ: חשבו על השירותים או המוצרים העיקריים שהעסק שלכם מציע, והוסיפו את התנאים האלה לשם החשבון שלכם. לדוגמה, אם המותג שלך מוכר טיפוח אורגני, נסה לתת שם לחשבון שלך בביטוי כגון 'חנות טיפוח טבעית ואורגנית'.

-שימוש בכלי ביוגרפיה כדי להגביר את התנועה לאתר: האם ידעת שהקישור לביוגרפיה שלך באינסטגרם הוא הקישור היחיד שניתן ללחוץ עליו בכל פרופיל האינסטגרם שלך? הפק את המרב מהקישור הזה על ידי כלים למינוף שיכולים להרחיב את מספר המקומות שאליהם אתה מפנה את המשתמשים שלך.

-צור ביוגרפיה אינסטגרם מרתקת ספר את הסיפור של המותג שלך בפחות מ-150 תווים או פחות על ידי שימוש במילות מפתח הקשורות למוצרי הליבה ולשירותי הליבה שלך. נסה להשתמש באימוג'ים והאשטאגים כדי להפיק את המרב מכל דמות!

-עדכן את פרטי הקשר שלך : ודא שלקוחות יכולים ליצור קשר עם העסק שלך באמצעות אינסטגרם על ידי שמירה על עדכניות כל פרטי הקשר שלך. כדי לערוך מידע זה, לחץ על 'ערוך פרופיל' ולאחר מכן הקש על 'אפשרויות יצירת קשר' ובחר את לחצני הפעולה הרלוונטיים ביותר לעסק שלך (כגון התקשר, אימייל או ביקור).

  • הבהירו את המטרות והיעדים העיקריים עבור העסק שלכם באינסטגרם

כמו בכל החלטות עסקיות, חשוב לפתח אסטרטגיה ברורה לנוכחות העסק שלך באינסטגרם. הצעד הראשון של זה הוא לזהות את המטרות והיעדים העיקריים שלך, שכן זה יעזור לעצב ולעדכן את כל המאמצים שלך ברחבי הפלטפורמה.

שאל את עצמך את השאלות הבאות כדי לעזור להבהיר את המטרות שלך:

-מי שוק היעד שלך? שקול מה הרצונות, הצרכים ונקודות הכאב שלהם וכיצד ניתן לטפל בכך באמצעות תוכן אינסטגרם אסטרטגי.

-איזו פעולה אתה רוצה לעורר מהקהלים באינסטגרם? שקול את המטרות העיקריות של הנוכחות העסקית שלך באינסטגרם, החל מהנעת תנועה לאתר ועד בניית מודעות למותג או אפילו קידום מוצרים ושירותים חדשים.

-איך נראית הצלחה באינסטגרם? האם אתה מתמקד בבניית קהילה מעורבת של עוקבים, רואה עלייה במספר המבקרים באתר או מקווה להגביר את המכירות של מוצרי העונה החדשה שלך? זה יעזור לך לפתח מדדי KPI ומדדים להצלחה כדי לשמור אותך על המסלול להגדלת העסק שלך בהצלחה באמצעות אינסטגרם.

  • צור אסטרטגיית תוכן באינסטגרם

לאחר שזיהית את המטרה והיעדים שלך, הגיע הזמן להתחיל לתכנן את התוכן שתשתף באינסטגרם. זה הקטע הכיפי! עם שוק היעד שלך בחשבון, פתח עמודי תוכן מרכזיים כדי להציג את המותג שלך כמו גם לתת מטרה לתוכן שלך.

דוגמה מסוימת לעמודי תוכן עבור אינסטגרם יכולה לכלול:

-מאחורי הקלעים תוכן כגון הצוות שלך שעובד ליד שולחנותיהם, מפתח או בדיקה של מוצרים חדשים או מתכונן להשקת מוצר חדש.

-תוכן חינוכי כגון עצות מומחים, סטטיסטיקות ועצות הקשורות לענף שלך.

-תוכן מצחיק או הומוריסטי כגון שיתוף מחדש של ממים או ציטוטים ניתנים לקשר.

-סיפורי הצלחה של לקוחות כגון המלצות של לקוחות או ביקורות חיוביות.

המפתח לפיתוח אסטרטגיית תוכן מוצלחת באינסטגרם הוא להבטיח שתשתף מגוון מגוון של סגנונות תוכן כדי לשמור על הפיד שלך מעניין ומרתק (כי בואו נודה בזה, אף אחד לא רוצה לראות פיד מתמלא בים של אותם סוגי פוסטים !).

  • השתמש ביומן תוכן כדי למפות לוח זמנים עקבי של פרסום

אחת הדרכים הטובות ביותר להשאיר את העוקבים שלך מעורבים באינסטגרם היא ליצור יומן תוכן. משאב זה יעזור לך לתכנן את הפוסטים שלך מראש ויכול לעזור לעסקים לעמוד בלוח זמנים עקבי של פרסום. נסה ליצור גיליון אלקטרוני פשוט של Excel שמראה אילו פוסטים תשתפו באינסטגרם מחודש לחודש, בהתבסס על עמודי התוכן שפיתחתם. זה יעזור לך לחסוך זמן מכיוון שאתה גם תוכל לתכנן ולתזמן פוסטים מראש, במקום שתצטרך לקפוץ ולפרסם פוסטים מקוריים באינסטגרם מספר פעמים בשבוע!

  • להבין את החשיבות של סיפור חזותי

עם למעלה מ-100 מיליון תמונות וסרטונים שמתפרסמים באינסטגר אם בכל יום , מותגים צריכים להיות אסטרטגיים לגבי התוכן שהם חולקים כדי לבלוט מהקהל. זה לא סוד שאינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, מה שהופך את זה חיוני לעסקים לפתח אסתטיקה חזקה עבור המותג שלהם באמצעות פלטת צבעים או נושא עקביים על פני הפוסטים שלהם. החלק הכי טוב? לא צריך להשקיע במצלמה יקרה או בציוד צילום כדי לבצע את הטיפ הזה!

בעת צילום תמונות במצלמת הטלפון החכם שלך, בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לצלם תמונות מרתקות:

-נצל את האור הטבעי

-הימנע מצילום פלאש קשוח

-פעל על פי 'כלל השלישים' כדי לשמור על התמונות מאוזנות ומובנות

– ניסוי בזוויות (כגון צילום מלמעלה או מתחת לנושא)

מחפש עצות נוספות של מומחים לגבי פרסום באינסטגרם ובפייסבוק? בקר בקישור.

  • השתמש בסיפורי אינסטגרם כדי ליצור קשר עם קהלים בזמן אמת

עם למעלה מ-400 מיליון חשבונות המשתמשים ב-Instagram Stories מדי יום , מינוף תכונת אינסטגרם פופולרית זו היא דרך רבת עוצמה למותגים ליצור אינטראקציה עם קהלים בזמן אמת. למעשה, ⅓ מהסיפורים הנצפים ביותר באינסטגרם מתפרסמים על ידי עסקים! יחד עם פרסום תוכן קבוע לעדכון האינסטגרם שלך, זה רעיון נבון לעדכן את סיפור האינסטגרם של העסק שלך באופן עקבי. נסה לשתף תמונות של הצוות שלך בעבודה, קדם מוצרים או שירותים חדשים ומלהיבים או שתף מחדש תמונות של הלקוחות שלך באמצעות הסחורה או השירותים של העסק שלך.

  • נסה לייב באינסטגרם

יחד עם סיפורי אינסטגרם, דרך מצוינת נוספת להגביר את טווח ההגעה ואת שיעורי המעורבות היא לארח שידורי אינסטגרם חיים רגילים. אז איך תכונה זו עובדת? כאשר משתמש מארח אינסטגרם לייב, התכונה תודיע לעוקבים שלו עם התראה בתוך האפליקציה שנועדה להגביר את טווח ההגעה ואת מספר המשתתפים שצופים בכל שידור. סרטונים בשידור חי גם עוזרים להגביר את שיעורי המעורבות, מכיוון שהסרטונים הללו יוקפו לקדמת פיד הסטוריז של אינסטגרם. בנוסף, Instagram Live משפר את יכולת החיפוש והגילוי של מותגים כאשר הסרטונים האלה מופיעים בכרטיסייה Explore של Instagram כדי למשוך את תשומת הלב של קהלים חדשים.

  • גלה האשטאגים נישה כדי לשפר את יכולת החיפוש של העסק שלך באינסטגרם

Hashtags הם כלי רב עוצמה ליצירת תחומי עניין ונושאי שיחה פופולריים הקשורים לעסק שלך. על ידי ביצוע מחקר וחיפוש במילות מפתח הקשורות למוצרים ולשירותים שאתה מציע, תוכל לזהות האשטאגים נישה להוספה לפוסטים שלך באינסטגרם. חפש תגי hashtag הספציפיים למותג שלך, ושקול להשתמש בהם בכתוביות הפוסטים שלך באינסטגרם כדי להגביר את הסיכוי שמשתמשים חדשים ימצאו את התוכן שלך. בנוסף, למה לא לשקול ליצור האשטאגים ממותגים ולעודד לקוחות להשתמש בהם בפוסטים שלהם כדי ליצור ספריית תוכן שתוכל לשתף מחדש בפיד העסקי שלך באינסטגרם (עוד על כך בהמשך!).

  • מינוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC)

תוהה כיצד תוכל ליצור מספיק תוכן כדי לפרסם באופן עקבי בפרופיל העסקי שלך באינסטגרם? זה המקום שבו תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) שימושי! לא רק ש-UGC בונה הוכחה חברתית בעלת ערך, אלא שמינוף הפוסטים הללו מאפשר ללקוחות שלך לתמוך במותג שלך במילים שלהם. כדי למצוא פוסטים שתוכל לשתף מחדש בעדכון האינסטגרם שלך, בדוק את התמונות המתויגות שלך כמו גם את כל האשטאגים הממותגים שיצרת. למה לא לערוך תחרות כדי לתמרץ עוקבים לשתף ולתייג את העסק שלך בתמונות שלהם כדי ליצור בנק תמונות מעודכן למינוף בשבועות ובחודשים הבאים?

  • נצל את היתרון של תוכן וידאו באינסטגרם

האם ידעת שתוכן וידאו הוא אחד מפורמטי התוכן המרתקים והפופולריים ביותר במדיה החברתית? למעשה, מדריכי הדרכה לוקחים את העוגה בתור הצורה הפופולרית ביותר של תוכן וידאו באינסטגרם המשותף בפלטפורמה. אבל אל תתנו לרעיון ליצור סרטונים למנוע מכם לנצל את הזדמנות התוכן החשובה הזו! לא תצטרך צלם וידאו מקצועי או ציוד מצלמה יקר כדי להשפיע על אינסטגרם. נסה ליצור סרטוני לולאה קצרים, נוקבים בסגנון Vine, הפסקות זמן או אפילו בומרנגים פשוטים שחושפים את המסר המרכזי של 3 השניות הראשונות של הסרטון. את כל אלה ניתן ליצור גם באמצעות המצלמה של הטלפון החכם שלך!

  • בנה קשרים עם משפיענים כדי לבנות אמינות באינסטגרם

בטח שמעתם את המונח 'משפיען', אבל האם ידעתם ששיווק משפיענים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות אמון עם קהלים באינסטגרם? על ידי חיבור עם משפיענים שיש להם קהל מעורב בהתאם לשוק היעד שלך, תוכל להגיע למאגר חדש של לקוחות פוטנציאליים. זה הכל על ביצוע המחקר שלך, להיות סלקטיבי ולמצוא את המשפיענים הנכונים שמתיישרים עם ערכי המותג שלך. כשאתה מתחבר למיקרו-משפיענים (משפיענים עם בין 1,000 ל-10,000 עוקבים), בדרך כלל תוכל לקבל חשיפה לעסק שלך ללא תשלום בפיד או באינסטגרם סטורי שלהם (בתמורה לדוגמאות של מוצרים או קודי הנחה). בנוסף, חשבונות משפיענים באינסטגרם נוטים להיות בעלי אחוזי מעורבות גבוהים יותרמרוב חשבונות האינסטגרם העסקיים, מה שהופך את שיווק המשפיענים לאסטרטגיה שימושית להגדלת טווח ההגעה.

  • חבר את חשבון האינסטגרם העסקי שלך לערוצי המדיה החברתית האחרים שלך

עם כל המאמץ שאתה משקיע ביצירת תוכן עבור חשבונות האינסטגרם העסקיים שלך, חשוב למקסם את חיי התוכן הזה על ידי שיתוף פוסטים במספר רשתות מדיה חברתית. העלה את הנראות של התוכן שלך על ידי מינוף קידום צולב בין חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלך. הקפד לשתף את הפוסטים שלך באינסטגרם בפיד שלך בפייסבוק כדי ליישם מחדש את התוכן הזה כדי להבטיח שכל פוסט יגיע למאגר הרחב ביותר של משתמשים.

  • קדם את חשבון האינסטגרם העסקי שלך בכל ערוצי התקשורת שלך

אם כבר מדברים על קידום צולב, אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות קהילה מעורבת של עוקבים היא לקדם את חשבון האינסטגרם העסקי שלך בכל פלטפורמות השיווק שלך. החל מהכלת קישורים לחשבון האינסטגרם שלך בניוזלטרים החודשיים בדוא"ל ועד לקידום חשבון האינסטגרם שלך באתר האינטרנט שלך, הזכירו ללקוחות שלכם להישאר בקשר עם העסק שלכם על ידי מעקב אחר המותג שלכם באינסטגרם.

  •  טפח מעורבות

משתמשים התחילו לצפות לתגובות בזמן של מותגים ועסקים במדיה החברתית. כדי להבטיח ללקוחות עבר ופוטנציאליים מפגש חיובי עם המותג שלך, הקפד לבצע צ'ק-אין על ההודעות הישירות והתגובות שלך באינסטגרם על בסיס יומי. כדי לעורר מעורבות בקהילה, הוסף קריאה פשוטה לפעולה (כגון שאלה) לכל אחת מהכתוביות שלך בפוסטים באינסטגרם. בנוסף, כדי להגביר את שיעורי המעורבות ולהרחיב את טווח ההגעה של העסק שלך באינסטגרם, נסה ליצור מעורבות פעילה עם הקהילה שלך על ידי השארת הערות ושאילת שאלות בפוסטים של משתמשים אחרים באינסטגרם הקשורים לעסק שלך.

  • נצלו את העוצמה של הפרסום באינסטגרם

רוצה להבטיח שהפוסטים שלך באינסטגרם ייראו על ידי האנשים הנכונים בזמן הנכון? כאן נכנס לתמונה הפרסום באינסטגרם! בדומה לצורות אחרות של פרסום במדיה חברתית (כגון הפעלת מודעות בפייסבוק), מודעות אינסטגרם מאפשרות לעסקים ליצור ולקדם חלקי תוכן מסוימים לקהלים ספציפיים. זוהי דרך רבת עוצמה להשיג לקוחות חדשים, כאשר נתונים סטטיסטיים מאינסטגרם חושפים ש-60% מהמשתמשים גילו מוצר או שירות חדש באינסטגרם . בהתאם למטרה של מודעת האינסטגרם שלך, אתה יכול להשתמש בקמפיינים האלה כדי לבנות מודעות למותג, להוביל תנועה לאתר שלך או אפילו ליצור לידים חדשים.

אינסטגרם מאפשרת מגוון פורמטים שונים של מודעות, כולל מודעות אינסטגרם של Facebook Stories, מודעות תמונה, וידאו, מודעות אוסף (עוזר להציג מוצרים מרובים באמצעות תמונות, וידאו או שילוב של שניהם) ועוד. רוצה להגדיר את מודעת האינסטגרם הראשונה שלך?

להלן פירוט של השלבים הפשוטים הכרוכים בהגדרת מודעת אינסטגרם :

-חבר את חשבון האינסטגרם העסקי שלך לדף הפייסבוק שלך .

-צור מסע פרסום חדש בתוך מנהל המודעות של פייסבוק . כאן תוכל להגדיר את יעד המודעה, קהל היעד ופורמט המודעה שלך.

לחלופין, אתה יכול לקדם עדכון אינסטגרם קיים על ידי הקשה על הפוסט באינסטגרם באפליקציה ולחיצה על 'קדם'.

– הגדר את התקציב ומשך הזמן עבור המודעה שלך. לאחר שהמודעה שלך מוכנה להפעלה, לחץ על 'פרסם'.

– תקבל התראה ברגע שפייסבוק תאשר את המודעה והקמפיין פועל.

  • הסתכל על הניתוח שלך כדי למדוד הצלחה

כדי לבדוק אם התוכן שלך מהדהד עם הקהל שלך, מומלץ לבדוק באופן קבוע את הניתוחים שלך באינסטגרם. אתה יכול לגשת לניתוח של חשבון האינסטגרם העסקי שלך על ידי לחיצה על הכרטיסייה 'תובנות'. כאן תמצא סקירה כללית של ביצועי התוכן שלך וכן פירוט של הדמוגרפיה של הקהל שלך (כולל גיל, מגדר ומיקום). מדדי המפתח שיש לבדוק באופן קבוע, כולל טווח הגעה, הופעות ופעולות (כולל ביקורים בפרופיל וקליקים באתר).

חשבו על היעדים העיקריים שלכם והעריכו אילו פוסטים עוזרים לכם להגיע ליעדים אלו. אולי פוסטי הווידאו שלך מביאים את מירב התנועה לאתר שלך? או שאולי תוכן חינוכי זוכה להכי הרבה מעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים) מהעוקבים שלך? השתמש בתובנות אלה כדי ליישר את אסטרטגיית התוכן שלך באינסטגרם כדי להבטיח שאתה ממקסם את המאמצים שלך כעסק באינסטגרם.

על ידי חיבור כל המידע הזה יחד – אתה יכול להמשיך ולהשתפר ולנסח אינסטגרם לעסק שלך.

 

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. בחר נושא מסוים שתרצה לפתח את העמוד.
    2. פתח חשבון אינסטגרם על מנת להתחיל.
    3. בחר תמונת כותרת שיופיע בפרופיל שלך.
    4. התחל לפרסם תוכן מעניין שתבחר מראש.
    5. שתף את העמוד שלך עם חברים ועמיתים כדי להתחיל את נתוני הצפייה והפעילות.

כתיבת תגובה

Back to top button