בעוד שפייסבוק היא בעיקרה אתר רשת חברתית, עסקים יכולים להשתמש באתר גם לטובתם. נוכחות בפייסבוק עבור הסלון שלך מעניקה לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים כאחד ברמה וירטואלית. פייסבוק מציעה גם הזדמנות ייחודית למקד היפר-מיקוד לקהל המיועד שלך באמצעות תוכנית הפרסום המקומי של הרשת. אם תשווק את הסלון שלך בפייסבוק, אולי תוכל לצבור לקוחות חדשים.
צור עמוד פייסבוק
צור עמוד פייסבוק לסלון שלך באתר פייסבוק. זהה את עצמך כמספרה מקומית, הזן את שם המספרה שלך, העלה תמונה עבור העמוד כתמונת הפרופיל, הזן את פרטי הקשר שלך ולחץ על "פרסם עמוד זה".
צור קשר עם לקוחות קיימים
השתמש בדף כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים שנמצאים בפייסבוק על ידי פרסום עדכונים, כגון מבצעים שאתה מפעיל, או קופונים לדף. מי שיחפש את הסלון שלך בפייסבוק ימצא את העמוד. עמוד הפייסבוק יופיע גם בתוצאות של מנוע החיפוש, מה שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. פרסם שלט בסלון כדי ליידע לקוחות על העמוד החדש. אם כבר יש לך רשימת תפוצה במייל ללקוחות שלך, שלח מייל עם קישור לעמוד הפייסבוק החדש כדי לגרום ללקוחות הנוכחיים שלך לעשות "לייק" לדף.
חיפוש
בצע חיפוש פשוט עבור העיר או העיר שלך בסרגל החיפוש של פייסבוק כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים באזור היעד שלך. לאחר איתור, הצע את עמוד הפייסבוק של הסלון לכל אדם או שלח הודעה קצרה הממליצה על הדף על ידי לחיצה על "הודעה" בדף המשתמש או "שתף" בעמוד הפייסבוק שלך והפניית הודעת השיתוף למשתמש. מכיוון שפייסבוק לא מחייבת אותך לבצע חיפושים וליצור קשר עם משתמשים, אתה יכול לכוון באופן נרחב את התקשורת שלך לאנשים באזור המקומי, במקום עבודה או בית ספר ספציפי.
קופון
שקול להציע קופון מיוחד לאנשים שעושים לייק לדף בפייסבוק. פעולה זו אמנם תעלה לך כסף דרך קופון ההנחה, אבל היא גם תעזור לך לבנות רשימת תפוצה ממוקדת.
פרסום בפייסבוק
בקר בדף הפרסום בפייסבוק ולחץ על "צור מודעה" כדי להתחיל עם מודעות פייסבוק לסלון שלך. המודעה יכולה להיות מורכבת מכותרת של 25 תווים, גוף של 135 תווים, תמונה וקישור לעמוד הפייסבוק או לאתר העסק שלך. בחר את הקהל שלך כדי למקד את המודעה רק לאנשים באזור שלך והגדר את התקציב שלך. המודעה יכולה להיות מודעת עלות לקליק, או עלות לקליק, מודעה או מודעת עלות לאלף הופעות, או עלות לאלף חשיפות. עם מודעת עלות לקליק, אתה משלם רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה. עם מודעת עלות לאלף הופעות, אתה משלם לפי הופעות, או לפי צפייה במודעה, כאשר התעריף מבוסס על כל 1,000 הופעות. עבור תקציב מוגבל, מודעת העלות לקליק היא בדרך כלל בחירה טובה יותר מכיוון שאתה משלם רק עבור תוצאות. לחץ על "בצע הזמנה" כאשר אתה מוכן לשלוח את המודעה. לעוד מידע ניתן לצור קשר עם מומחה פייסבוק
הזמן מערצים
לחץ על הקישור "שלח עדכון למעריצים" בדף הפייסבוק של הסלון שלך כדי לשלוח הודעות קידום מכירות לכל אדם שעשה "לייק" לדף הפייסבוק של הסלון שלך. הגבל את העדכונים שלך ללא יותר מפעם בשבוע כדי למנוע ספאם בתיבות הדואר הנכנס של המשתמשים עם המבצעים שלך, מה שעלול לגרום לאנשים לעזוב את הדף.
איך להשיג יותר לייקים בפייסבוק לעסק שלך
יצירת דף עסקי בפייסבוק היא כמעט הכרח עבור העסק שלך. עם מיליוני משתמשי פייסבוק, עמוד עסקי מציע דרך זולה לפרסם ולהתחבר ללקוחות שלך. אם משתמשים לוחצים על כפתור "אהבתי" עבור הדף שלך, עדכוני הדף שלך יופיעו בעדכוני החדשות שלהם בעמוד הראשון שהם רואים עם הכניסה. הדבר עלול להוביל למשתמשים לקרוא ולחצו על העדכון כדי לגשת לדף שלך. דחיית אנשים ללחוץ על "אהבתי" לעמוד שלך מתבצעת על ידי שמירה על דף מעניין, רלוונטי ומתעדכן לעתים קרובות, כולל הלוגו של פייסבוק על הפרסומות שלך, תמריץ אנשים לעשות לייק לעמוד שלך ורכישת מודעות פייסבוק, שירות פרסום בפייסבוק, בין היתר. שיטות.
עדכן את הדף העסקי שלך בפייסבוק בתדירות גבוהה, לפחות כל כמה ימים. לקוחות יידעו לעקוב אחר עדכונים ולהודיע לאחרים שאתה מפרסם לעתים קרובות. ייתכן שמשתמשי פייסבוק המבקרים בדף שלך אך אינם מוצאים מידע מעודכן או מעניין לא יהיו נוטים לבקר מחדש או לסמן לייק לדף שלך. עודד אנשים לפרסם שאלות, הערות ותמונות בדף שלך ולהגיב במהירות לפרסומים שלהם.
הוסף את שורת התג "לייק לנו בפייסבוק" לכל הפרסומות שלך. שים את שורת התיוג הזו במודעות המודפסות, ברדיו ובטלוויזיה ובמסעות הפרסום שלך בדיוור ישיר. כלול זאת בכרטיסי הביקור שלך, בחוברות ובחומרי תקשורת מודפסים אחרים. השתמש בסמלי פייסבוק במודעות ובחומרים המודפסים שלך כדי לציין שיש לך דף עסקי.
תמריץ אנשים לעשות "לייק" לדף העסקי שלך על ידי הצעת תחרויות, הנחות וקופונים לאלה שבוחרים לעשות זאת. זה יגרום לאנשים שאולי לא ביקרו אחרת בדף שלך לאהוב אותו.
לפרסם בפייסבוק
תוכל להציג את המודעות שלך בדפים של משתמשי פייסבוק, אפילו בדפי פרופיל משתמש. כאשר חבר של משתמש אוהב עמוד, סימון זה מופיע בדפי המשתמש. פייסבוק מציעה גמישות ביצירת המראה של המודעות שלך ומספקת קישורים ישירים לדף שלך בתוך המודעות.
קרא עוד על איך מודעות פייסבוק עובדות?
הצע את הדף העסקי שלך לחברים שלך על ידי לחיצה על "הצע לחברים" מהדף העסקי. הודעה זו, שנשלחת בדוא"ל לכל אחד מחברי הפייסבוק שלך, דוחפת אנשים לצפות בדף שלך. כלול קישור ישיר לדף הפייסבוק שלך באתר העסק שלך. פייסבוק מציעה גם תג "מצא אותנו בפייסבוק" להורדה שתוכל להטמיע באתר האינטרנט שלך.